sprzęt audio

Serwis gwarancyjny Audio-gd, TP-Link, Dynamode, Winstars, Tenda, Phicomm

Obsługa reklamacji w systemie DOOR TO DOOR i DOOR TO DISTRIBUTOR

Logowanie Zgłoszenie DOOR TO DOOR Zgłoszenie DOOR TO DISTRIBUTOR


gwarancja door to door
 

Przyjazna gwarancja door-to-distributor

  • Wyjątkowo przyjazny dla klienta, uproszczony sposób realizacji naprawy urządzeń.
  • Naprawiony lub wymieniony sprzęt jest odsyłany do klienta na koszt serwisu.
  • Nie jest wymagana karta gwarancyjna ani dowód zakupu
  • Nie wymagamy oryginalnego opakowania
  • Wystarczy samo urządzenie, nie trzeba kompletować wszystkich akcesoriów typu antenka, kabel sieciowy, patchcord

UWAGA! ZANIM dokonasz zgłoszenia gwarancyjnego SKORZYSTAJ Z NASZEJ POMOCY TECHNICZNEJ 032 331 97 00. Nasi specjaliści wraz z tobą określą czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odsyłać czy też powodem problemów jest nieprawidłowa konfiguracja lub niewłaściwe zastosowanie. W więcej niż połowie przypadków problemy użytkowników udaje się rozwiązać zdalnie co pozwala uniknąć straty czasu i kosztów z tytułu niepotrzebnie uruchamianej procedury gwarancyjnej. Jednak w przypadku wysłania nam w celu reklamacji w pełni sprawnego urządzenia Klient zostanie obciążony kosztem jego sprawdzenia i odesłania.

 
 
Copyright © 2009-2013 IpTeam.pl | Informacje o cookies