|
|
Serwis gwarancyjny Audio-gd, TP-Link, Dynamode, Winstars, Tenda, Phicomm
Obsługa reklamacji w systemie DOOR TO DOOR i DOOR TO DISTRIBUTOR |
|
|
|
|
Przyjazna gwarancja door-to-distributor
- Wyjątkowo przyjazny dla klienta, uproszczony sposób realizacji naprawy urządzeń.
- Naprawiony lub wymieniony sprzęt jest odsyłany do klienta na koszt serwisu.
- Nie jest wymagana karta gwarancyjna ani dowód zakupu
- Nie wymagamy oryginalnego opakowania
- Wystarczy samo urządzenie, nie trzeba kompletować wszystkich akcesoriów typu antenka, kabel sieciowy, patchcord
UWAGA! ZANIM dokonasz zgłoszenia gwarancyjnego SKORZYSTAJ Z NASZEJ POMOCY TECHNICZNEJ 032 331 97 00. Nasi specjaliści wraz z tobą określą czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odsyłać czy też powodem problemów jest nieprawidłowa konfiguracja lub niewłaściwe zastosowanie. W więcej niż połowie przypadków problemy użytkowników udaje się rozwiązać zdalnie co pozwala uniknąć straty czasu i kosztów z tytułu niepotrzebnie uruchamianej procedury gwarancyjnej. Jednak w przypadku wysłania nam w celu reklamacji w pełni sprawnego urządzenia Klient zostanie obciążony kosztem jego sprawdzenia i odesłania.
|
|
|
|
|
|
|