sprzęt audio

Serwis gwarancyjny Audio-gd, TP-Link, Dynamode, Winstars, Tenda, Phicomm

Obsługa reklamacji w systemie DOOR TO DOOR i DOOR TO DISTRIBUTOR

Logowanie Zgłoszenie DOOR TO DOOR Zgłoszenie DOOR TO DISTRIBUTOR


gwarancja door to door
 

Procedura Gwarancji DOOR TO DISTRIBUTOR

  1. Należy zalogować się do serwisu i sprawdzić czy numer seryjny lub adres MAC urządzenia znajduje się w naszej bazie i jak długo przysługuje gwarancja. Jeżeli urządzenia nie ma w bazie należy niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą.
  2. ZANIM dokonasz zgłoszenia gwarancyjnego SKORZYSTAJ Z NASZEJ POMOCY TECHNICZNEJ:
    032 331 97 00 (czynne pon.-pt.: 9.00-17.00) lub e-mail: pomoc@ipteam.pl
    Nasi specjaliści wraz z tobą określą czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odsyłać czy też powodem problemów jest nieprawidłowa konfiguracja lub niewłaściwe zastosowanie. W więcej niż połowie przypadków problemy użytkowników udaje się rozwiązać zdalnie co pozwala uniknąć straty czasu i kosztów z tytułu niepotrzebnie uruchamianej procedury gwarancyjnej.
  3. Jeśli zdalne rozwiązanie problemu nie będzie możliwe, klient zostanie poproszony o zalogowanie się do naszego serwisu reklamacyjnego, wypełnienie zgłoszenia w celu uzyskania autoryzacji.
  4. Po wysłaniu poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia reklamacyjnego otrzymają Państwo automatyczne potwierdzenie jego przyjęcia oraz unikalny numer zgłoszenia - tzw. numer RMA.
  5. Po uzyskaniu autoryzacji przesyłki jej numer RMA należy napisać w sposób czytelny na zewnętrznej części paczki przed jej wysłaniem wraz z dopiskiem DOOR to DISTRIBUTOR lub skorzystać z naszgo wzoru etykiety adresowej. W przeciwnym przypadku przesyłka nie zostanie przez nas przyjęta (zostanie odrzucona jako tzw. "przesyłka nie zamówiona").
  6. Nie jest wymagana karta gwarancyjna ani dowód zakupu.
  7. Nie wymagamy oryginalnego opakowania, nie trzeba kompletować wszystkich akcesoriów, ale urządzenie musi być odpowiednio zabezpieczone na czas transportu.
pobierz wersję PDF


Uwaga: Przesyłki niezamówione, przesyłki nie opisane numerem RMA oraz przesyłki, które nie uzyskały naszej autoryzacji nie będą przez nas przyjmowane, niezależnie od powodu ich przesłania.


 
 
Copyright © 2009-2013 IpTeam.pl | Informacje o cookies
Ta strona używa pliki cookies. Klikając "Akceptuję" lub korzystając dalej z serwisu, wyrażają Państwo zgodę na politykę prywatności oraz politykę cookies IpTeam.pl Sp. z o.o.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronach: Polityka cookies i Polityka prywatności Akceptuję