Co to jest gwarancja door-to-door?
Gwarancja „od drzwi do drzwi” to uproszczony sposób realizacji gwarancji. Klient musi zgłosić usterkę w naszym serwisie, zapakować sprzęt wraz ze wszystkimi akcesoriami w oryginalnym opakowaniu, dołączyć gwarancję i dowód zakupu, zabezpieczyć na czas transportu i czekać w umówionym miejscu i czasie na zjawienie się kuriera. Wadliwy sprzęt trafia do naszego autoryzowanego punktu serwisowego, gdzie jest naprawiany lub wymieniany, a następnie odsyłany do klienta. Wszelkie koszty związane z powyższą procedurą pokrywa serwis.
UWAGA! ZANIM dokonasz zgłoszenia gwarancyjnego SKORZYSTAJ Z NASZEJ POMOCY TECHNICZNEJ 703 200 888. Nasi specjaliści wraz z tobą określą czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odsyłać czy też powodem problemów jest nieprawidłowa konfiguracja lub niewłaściwe zastosowanie. W więcej niż połowie przypadków problemy użytkowników udaje się rozwiązać zdalnie co pozwala uniknąć straty czasu i kosztów z tytułu niepotrzebnie uruchamianej procedury gwarancyjnej. Jednak w przypadku wysłania nam w celu reklamacji w pełni sprawnego urządzenia Klient zostanie obciążony kosztem jego sprawdzenia i odesłania.
|